Doprava a platba
DOSTUPNOST ZBOŽÍ
- Skladem - Zboží je dostupné na našem skladě v Bocanovicích a je odesíláno v pracovní dny do 48 hodin
- Dostupnost uvedena ve dnech/týdnech - zboží není dostupné na hlavním skladě a je objednáno/vyráběno u výrobce
- Datumová dostupnost (konkrétní datum) - zboží se právě výrabí a datum určuje předpokládaný termín doručení
DOPRAVA
Pro doručování zásilek na území České republiky využíváme jak balíkovou, tak paletovou přepravu:
- Balíková přerava - Zásilkovna, GLS* a PPL
- Paletová přeprava - PPL (DHL)
Cena dopravy je dynamicky vypočítávána na základě počtu balíků (hmotnost a rozměr) v nákupním košíku (dětská postel může být složená ze dvou a více balíků). Vždy se snažíme nalézt nejdostupnější přepravu, při zachování očekáváné kvality.
*GLS sledování zásilek - U zásilek doručovaných přepravcem GLS se jejich stav (v historii přepravy) jeví 2-3 dny jako "nepředané do přepravy - Přijata data o zásilce, čekáme na předání balíku". Je tomu tak navzdory tomu, že zásilky jsou již v péči přepravce. K doručení dochází zpravidla do 2-4 pracovních dnů od okamžiku doručení automatického emailu o expedici.
Co se děje po odeslání objednávky
- Bezprostředně po objednání vám zasíláme do emailové schránky potvrzení o objednávce (pokud vám nic nedorazilo, zkontrolujte prosím složku "hromadná pošta", případně složku "nevyžádaná pošta")
- Poté Vám bude zaslána konečná faktura s veškerými platebními údaji včetně informace ohledně ceny za dopravu. Poté bude možná platba převodem na účet.
- Na základě dostupností je vaše objednávka vychystávána. Zboží skladem odesíláme zpravidka v pracovní dny do 48 hodin
- Ve chvíli odeslání zboží (přijato přepravcem), Vám zasíláme na email informací o expedici
- V den expedice nejpozději však v den převzetí zboží, vám zasíláme na email fakturu v elektronické podobě
ZÁRUKA
Na všechny výrobky je poskytována standardní záruka shodná s aktuálně platnými ustanoveními Obchodního zákoníku.