Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tento velkoobchodní e-shop je určen pouze pro nákup zboží za účelem dalšího prodeje (je tedy určen pro firmy a podnikající fyzické osoby, které nakupují zboží za účelem dalšího prodeje či podnikatelské činnosti).

Kupující potvrzením objednávky akceptuje tyto obchodní podmínky a potvrzuje, že jedná jako podnikatelský subjekt.

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě dostupném na webové adrese www.ourbaby.cz. společnosti Babynabytek s.r.o.

se sídlem Bukovec 259, 739 85 Bukovec.

identifikační číslo: 29441102

zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 53377 vedenou u Krajského soudu v Ostravě 

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.ourbaby.cz.

Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí obchodními podmínkami nebo příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku.

Na nákupu provedené v rozporu s obchodními podmínkami se nevztahuje záruka a jiné garance.

Ceny jsou uvedeny bez DPH.

  1. Registrace a přístup do B2B portálu

1.1. Pro nákup na našem B2B e-shopu je nutná registrace, která je dostupná pouze podnikatelským subjektům, jež mají platný živnostenský list. Při registraci je kupující povinen poskytnout pravdivé údaje včetně platného IČO a DIČ. Tyto údaje budou ověřeny, a po jejich schválení bude kupující zařazen mezi naše velkoobchodní partnery.

1.2. Po schválení registrace bude kupujícímu zpřístupněn přístup k velkoobchodním cenám a možnost uzavírat objednávky.

  1. Elektronická fakturace

Od 1.6.2015 již faktury v tištěné podobě nezasíláme. Nyní tiskneme pouze dodací list, který je zasílán společně s objednávkou. Tento dodací list slouží našim zaměstnancům k přesnému zpracování objednávky. Fakturu, včetně všech předchozích faktur, naleznete ve své osobní kartě a jsou rovněž zasílány na e-mail uvedený při registraci.

Elektronická fakturace je moderní, ekologický, jednoduchý a efektivní způsob předávání daňových dokladů.

Výhody:

  • snadná dohledatelnost,
  • přehlednost,
  • úspora místa při archivaci,
  • soulad se zákony ČR,
  • šetrné k životnímu prostředí.

Vytvořením objednávky vyjadřujete souhlas s používáním elektronických daňových dokladů. Sami se rozhodnete, zda si doklad vytisknete, nebo jej necháte pouze v elektronické podobě ve Vaší osobní kartě.

Pokud potřebujete zobrazit nákupní ceny na dodacím listu, můžeme toto nastavení provést na základě Vaší individuální písemné žádosti.

  1. Objednávky a dodací podmínky

3.1. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky kupujícím prostřednictvím e-shopu. Prodávající potvrdí přijetí objednávky e-mailem.

3.2. Minimální hodnota objednávky pro velkoobchodní nákup činí 1 000 Kč. Pokud hodnota objednávky nedosáhne této částky, bude Vám účtován manipulační poplatek ve výši 50 Kč.

3.3. Dodací lhůta se obvykle pohybuje v rozmezí 2–10 pracovních dní, v závislosti na dostupnosti zboží. V případě delší dodací lhůty bude kupující informován.

3.4. Dopravu zboží zajišťuje prodávající prostřednictvím smluvních dopravců. Náklady na dopravu jsou specifikovány při objednávce.

3.5. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až po úplném zaplacení kupní ceny. Prodávající zůstává vlastníkem zboží až do jeho úplného zaplacení kupujícím. Nebezpečí škody na věci však na kupujícího přechází již jejím převzetím. Škoda na věci, vzniklá při přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího, nemá vliv na jeho povinnost zaplatit kupní cenu, ledaže prodávající škodu způsobil porušením své povinnosti. 

Snažíme se zajistit co nejrychlejší dodání zboží od okamžiku objednávky. Pokud objednáte zboží, které je skladem, odešleme Vám ho po celém území ČR v pracovní dny do 48 hodin. 

Pro doručování zásilek na území České republiky využíváme jak balíkovou, tak paletovou přepravu:

  • Balíková přerava - Zásilkovna, GLS* a PPL
  • Paletová přeprava - PPL (DHL)

Cena dopravy je dynamicky vypočítávána na základě počtu balíků (hmotnost a rozměr) v nákupním košíku (dětská postel může být složená ze dvou a více balíků). Vždy se snažíme nalézt nejdostupnější přepravu, při zachování očekáváné kvality.

*GLS sledování zásilek - U zásilek doručovaných přepravcem GLS se jejich stav (v historii přepravy) jeví 2-3 dny jako "nepředané do přepravy - Přijata data o zásilce, čekáme na předání balíku". Je tomu tak navzdory tomu, že zásilky jsou již v péči přepravce. K doručení dochází zpravidla do 2-4 pracovních dnů od okamžiku doručení automatického emailu o expedici.

Pokud zvolíte platbu převodem, zboží odešleme po připsání částky na náš účet.

V ojedinělých případech může dojít ke zpoždění dodání. V takovém případě Vás budeme kontaktovat a domluvíme další postup (např. informace o dostupnosti zboží, nabídka alternativy nebo storno objednávky). Vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy, pokud zboží nebude dostupné u dodavatele. Pokud bylo zboží již zaplaceno a dojde ke stornu objednávky, vrátíme Vám částku do 7 dnů od dohody o stornu.

Objednávka je považována za návrh kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží. Platnost elektronické objednávky je podmíněna správným vyplněním všech povinných údajů v objednávkovém formuláři.

Pokud zvolíte platbu převodem, zboží bude pro Vás rezervováno po dobu 7 dnů. Pokud během této doby nebude celá částka včetně poštovného připsána na náš účet, bude objednávka stornována a zboží vráceno zpět do prodeje.

    V případě většího objemu zboží odesíláme paletovou přepravou. Pokud zákazník nepřevezme paletovou zásilku, budou Vám účtovány náklady na přepravu dle ceníku DPD.

    1. Ceny a platební podmínky

    5.1. Ceny uvedené na B2B e-shopu jsou uvedeny bez DPH. K ceně bude při fakturaci připočtena příslušná sazba DPH dle platných předpisů.

    5.2. Platba za zboží probíhá bankovním převodem na základě faktury vystavené prodávajícím. Splatnost faktury je standardně 14 dní, pokud není dohodnuto jinak.

    5.3. Prodávající si vyhrazuje právo požadovat platbu předem u nových zákazníků nebo při specifických objednávkách.

    5.4. V případě prodlení s úhradou faktury je prodávající oprávněn účtovat úroky z prodlení dle zákonných předpisů.

    Pokud získáte obratovou slevu, zobrazí se Vám ceny již po slevě. Ceny v ceníku jsou návrhem kupní smlouvy a jsou uvedeny bez DPH. V košíku se zobrazí také cena s DPH. Odesláním objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami.

    1. Vrácení zboží

    Ohledně vrácení zboží nás kontaktujte na e-mailu info@ourbaby.cz.

    1. Záruky a reklamace

    7.1. Na všechny výrobky je poskytována standardní záruka shodná s aktuálně platnými ustanoveními Obchodního zákoníku.

    7.2. Kupující je povinen zkontrolovat zboží při jeho převzetí. Pokud zjistí zjevné vady, musí je bezodkladně oznámit prodávajícímu nejpozději do 3 pracovních dní od doručení.

    7.3. Reklamace musí být podána písemně na e-mailovou adresu prodávajícího s uvedením podrobností o vadě a přiložením dokumentace (fotografie, popis závady apod.).

    7.4. Reklamace bude vyřízena v souladu s platnými právními předpisy, přičemž oprávněná reklamace bude řešena opravou, výměnou zboží nebo vrácením kupní ceny.

    Ohledně reklamace nás kontaktujte na e-mailu: info@ourbaby.cz

         8. Obrázky a texty

    Některé fotografie produktů jsou pouze ilustrační a barevný odstín nebo detaily výrobku se mohou mírně lišit. Produkty jsou popsány a rozměry mohou obsahovat odchylku +- 2 cm.

    1. Souhlas se zasíláním obchodních sdělení

    Vyjadřujete souhlas se zasíláním obchodních sdělení v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb.

    1. Slevy

    Slevy jsou řešeny individuálně po domluvě s konkrétním obchodním partnerem.

    12. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku

    Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

    13. Ochrana osobních údajů

    13.1. Informace o kupujícím jsou uchovávány v souladu s platnou legislativou ČR, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti kupujícího odstranit z databáze. Osobní údaje kupujících jsou plně zabezpečeny proti zneužití.

    Osobní údaje kupujících dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje kupujících předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží. Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.

    Prodávající může při poskytnutí souhlasu zpracovávat tzv. „cookies“ tak, aby usnadnil poskytování služeb informační společnosti, v souladu s ustanovením Směrnice 95/46/ES o účelu „cookies“ či podobných nástrojů, a je zajištěno, aby kupujícím byly známy informace, které se ukládají do koncového zařízení, které používají. Kupující mají možnost odmítnout, aby „cookies“ nebo podobné nástroje byly ukládány do jejich koncových zařízení, např. tím, že spustí ve svém prohlížeči funkci anonymního prohlížení. 

      14. Závěrečná ustanovení

    14.1. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.10.2024. Prodávající si vyhrazuje právo na jejich změnu. O případných změnách bude kupující informován prostřednictvím e-mailu nebo zveřejněním na webu.

    14.2. Veškeré smluvní vztahy, které nejsou výslovně upraveny těmito obchodními podmínkami, se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a dalších platných právních předpisů.

    14.3. V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností je kupující oprávněn obrátit se na zákaznickou podporu prodávajícího.

    Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzení prodávajícím jako uzavřená smlouva archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný kupujícímu. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, případně i v jiných jazycích, pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího uzavření.

    Nákupem kupující souhlasí se zasíláním obchodních sdělení. Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci. Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedené v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tím nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných předpisů.

    Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy. Prodávající si vyhrazuje právo provádět změny těchto obchodních podmínek. Tyto změny se nevztahují na objednávky dokončené před účinnosti příslušných změn.

    V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

    Změny obchodních podmínek jsou účinné jejich zveřejněním na webových stránkách.

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

    Kontaktní údaje prodávajícího jsou:

    1. sklad/provozovna: Babynabytek s.r.o., Bocanovice 116, Bocanovice 73991
    2. sídlo: Babynabytek s.r.o., Bukovec 259, 739 85 Bukovec

    Zveřejněno dne 1. 10. 2024

    Záruka kvality

    Záruka kvality

    Vybavte dětský pokoj s naší vlastní značkou kvalitních a bezpečných produktů.

    Zkušenosti na trhu

    Zkušenosti na trhu

    Důvěra rodičů již od roku 2009 – jsme značka, na kterou se můžete spolehnout.

    Napište nám

    Napište nám

    Máte dotaz nebo potřebujete poradit s výběrem? Napište nám, určitě najdeme řešení.